Analyste service aux utilisateurs (Centre de services – Soutie

  quebec city

Profil : Analyste service aux utilisateurs (Centre de services – Soutien téléphonique)

Compétences requises :
· Bonne connaissance du domaine du poste de travail
· Assure la prise d’appels pour le Centre de services et répond aux demandes des utilisateurs concernant le matériel, les logiciels, les réseaux, l’information au sujet des systèmes, et l’installation du matériel et des diverses composantes des postes de travail.

Qualité professionnelle recherchée :
Ø Approche-client (Avoir de bonnes aptitudes pour la communication et le service à la clientèle)
Ø Aptitudes à bien documenter

Conditions :
-Détenir au moins deux (2) années d’expérience pertinente, notamment en dépannage des outils de bureautique et des réseaux.
-Maîtriser les outils Windows et Microsoft Office.
-Être fonctionnel en anglais oral et écrit
Randstad Professionals Canada
Randstad Canada is committed to building a diverse workforce reflective of the diversity of Canada. As a result, we promote employment equity and encourage candidates, especially those who identify as a woman, an Aboriginal person, a person with a disability or a member of a visible minority group, and any others who may contribute to the diversification of our workforce, to apply.

Randstad Canada is also committed to developing an inclusive, barrier-free selection processes and work environments.If contacted in relation to a job opportunity, you should advise your Randstad Representative or your local Randstad branch in a timely fashion of the accommodation measures which must be taken to enable you to be assessed in a fair and equitable manner.Information received relating to accommodation measures will be addressed confidentially.

For all feedback on equity and accommodation needs, please contact your local Randstad Canada Branch.
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